Traveltips Forum
Απρίλιος 12, 2021, 04:20:53 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα:
 
   Αρχική   Βοήθεια Αναζήτηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Ταξίδι στην Τυνησία  (Αναγνώστηκε 6848 φορές)
elina
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4



Προφίλ WWW E-mail
« στις: Αύγουστος 11, 2006, 02:36:33 μμ »

Καλησπέρα σε όλους. Πριν αρκετούς μήνες έτυχε να κάνω ένα ταξίδι στην Τυνησία. Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους γιατί 1) είναι οικονομικό, 2) είναι κοντά στην Ελλάδα 3) έχει πολλά πράγματα να δεις και να κάνεις και γενικά ειναι φοβερή εμπειρία.
Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα http://www.travelchat.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=53
Θα ήθελα αν κάποιος έχει επισκεφτεί ήδη την Τυνησία να ανταλλάξουμε απόψεις. Κλείσιμο ματιού
 
Καταγράφηκε
Chaimantas
Διαχειριστής
Πλήρες μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 228


A travelling fool is better than a sitting wiseman


Προφίλ E-mail
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 12, 2006, 05:32:50 μμ »

Στο ταξίδι μας προς τη Λιβύη το Δεκέμβριο του 1999 προσγειωθήκαμε ένα κρύο βράδυ στην Τύνιδα, ταξιδέψαμε βιαστικά προς τη Djerba και  από εκεί προς τα σύνορα της Λιβύης. Αν και η Τυνησία δεν ήταν ο προορισμός μας, η φευγαλέα ματιά στην Τύνιδα μας έδωσε την εικόνα, μια εύκολης, μικρής και μοντέρνας πόλης (που δεν συναντάς εύκολα σε πρωτεύουσες), η Djerba με τα λευκά σπίτια και φόντο το γαλανό  της θάλασσας μας έδωσε την αίσθηση Κυκλάδων, ενώ τα ερημικά τοπία ταξιδεύοντας ανατολικά άφηναν υποψίες  ερήμων και οάσεων  πίσω από τον επίπεδο ορίζοντα. Περάσαμε τα σύνορα προς τη Λιβύη, αφήνοντας μια υπόσχεση επιστροφής, που δεν ακόμα δεν έχει τηρηθεί. Ίσως γιατί είναι κοντά και εύκολα. Για τον ίδιο λόγο που δεν έχουμε πάει στην ακρόπολη, από τα χρόνια του σχολείου. Το μήνυμά σας πάντως μας τη θύμησε,

Νάστε καλά   
Καταγράφηκε

images.traveltips.gr
Life is not the amount of breaths you take…
is the moments that take your breath away
elina
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Γυναίκα
Μηνύματα: 4



Προφίλ WWW E-mail
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 12, 2006, 08:46:34 μμ »

Πρέπει κάποια στιγμή να πραγματοποιήσετε ένα ταξίδι στην πανέμορφη και πολλά υποσχόμενη Τυνησία. Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια, παρόλα αυτά δεν μου έχει δοθεί η δυνατότητα λόγω δουλειάς να επισκεφτώ πολλά μέρη στο εξωτερικό παρά μόνο στην Ελλάδα. Το Σεπτέμβριο σκέφτομαι να ταξιδέψω Αίγυπτο και Σάρμ Ελ Σέιχ. Αν γνωρίζετε κάτι για τον συγκεκριμένο προορισμό θα ήθελα να το μάθω. Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε
gcharis
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3


Προφίλ E-mail
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 18, 2006, 08:42:20 μμ »

Ειναι η πρωτη φορα που γράφω κατι σε ταξιδιωτικο forum και δεν θα ηθελα να ειναι αυτες οι εντυπωσεις που θα καταγραψω αλλα μια και ειμαστε ολοι μια παρεα πρεπει να τα πω οπως ακριβως τα εζησα, χωρις να αναφερω εταιρειες και ξενοδοχεια.
Καταρχην θα ηθελα να πω οτι ταξιδευω με την γυναικα μου αρκετα χρονια, εχουμε επισκευτει ολες τις Ευρωπαϊκες Πρωτευουσες, την Ευρωπη δυο φορες με το αυτοκινητο, εχουμε δει την Κεραλα, το Κολομπο, τις Μαλδιβες, το Ντουμπαϊ και την Παλαιστινη.
Ανηκουμε στην κατηγορια των ταξιδιωτων που ταξιδευουν χωρις γκρουπ, αλλα διαθετουμε κατι παραπανω για ποιο ποιοτικες διακοπες(θελουμε και την ανεσή μας)
Επηρεασμενοι απο την φιλοξενια που ειχαμε στο Ντουμπαϊ και την ζεστασια των ανθρωπων στην Παλαιστινη, και με το δελεαρ των οικονομικων-ποιοτικων διακοπων,  αποφασισαμε να ταξιδεψουμε δεκαπεντε ημερες στην Τυνησια για "RELAX".
Επιλεξαμε ενα ξενοδοχειο πεντε αστερων με αραβικη διακοσμηση εξωτερικα και εσωτερικα στην Χαμαμετ.
Κλεισαμε το πακετο σε ενα ταξιδιωτικο γραφειο που "ειδικευεται" στα ταξιδια στη Βορειο Αφρική και ξεκινησαμε...
Ο καιρος ειναι μεσογειακος στα βορεια και δεν εχει καμια σχεση με Σαχαρα, ειναι ιδιος με την Κερκυρα.
Η μεταφορα απο το αεροδρομιο εγινε με ενα λεωφορειο που το οδηγουσε ο Χατζηχρηστος και συνοδος ηταν η Βουγιουκλακη (πληρωσαμε εξτρα για μεταφορα).
Η αποσταση Τυνιδα-Yasmine Hamamet ειναι δύο ωρες με την ταχυτητα των εξηντα χιλιομετρων (η παρουσια της τροχαιας εμφανης)
Η πρωτη σταση εγινε στο τοπικο βενζιναδικο για γεμισμα του ρεζερβουαρ
Η δευτερη μετα μισης ωρας ταξιδιου στο φαγαδικο της Εθνικης για να φαει ο οδηγος και να πιει τον καφε του (οι υπολοιποι περιφερομασταν στο μαγαζι και αγοραζαμε νερα)
Φτασαμε τελος στο ξενοδοχειο που μας εντυπωσιασε καθως ηταν σαν πυργος απο αμμο με φανταστικη αραβικη διακοσμηση.
Το ξενοδοχειο ειχε τρεις τυπους δωματιων, το υπογειο, με θεα στην πισινα και με θεα στην θαλασσα.
Απο εδω ειχαμε κλεισει με θεα θαλασσα, αλλα το ξενοδοχειο ειχε κανει κρατηση για υπογειο, οι συνοδοι κανανε το κοροϊδο και μονο αφου ειπα να πληρωσω τη διαφορα μας εδωσαν την επομενη μερα δωματιο στην πισινα.( Ο τυπος στην ρεσεψιον ηταν ευγενικοτατος μετα που πηρε το πουρπουαρ των 5 δηναριων)
Το προβλημα ομως ηταν ενω ειχαμε κλεισει απο 3 - 15 Αυγουστου η κρατηση ηταν μεχρι τις 10) θελανε δε να μας μεταφερουν σε αλλο ξενοδοχειο αλλα με τα χρηματα που ειχανε παρει απο το ταξιδιωτικο που ειδικευεται σε ταξιδια σε αυτες τις χωρες επρεπε να παμε σε τεσσαρων αστερων (Τα αστερια μετα απο ερωτηση μου "δεν δινονται οπως στην Ευρωπη αλλα ειναι πεντε αστερια Αφρικής"!!!!, αλλα αυτο δεν διευκρινιζεται οταν κλεινεις το πακετο.
Αφου λυσαμε το προβλημα του δωματιου (ετσι νομιζαμε) διαπιστωσαμε πηγαινοντας για φαγητο (ημιδιατροφη) κανενας δεν μιλουσε Αγγλικά, αλλά μονο Αραβικά και Γαλλικα με εντονες τασεις σωβινισμου. Το φαγητο ηταν απο το μεσημερι και ηταν οτι ψηθηκε δεν φαγωθηκε απο την ψησταρια της πισινας και η ποιοτητα ηταν "Αφρικης" οπως μου ειπαν. Τα 3/4 αυτων που τρωγαν εκει ηταν απο εκεινους που ερχοτατε απο εξω απο το ξενοδοχειο μιας και ερχοτανε οποιος ηθελε αφου ο σεκουριτι του ξενοδοχειου περιοριζοταν στο να μην αφηνει να παιρνεις νερα απο αλλου, (0.500 δηναρια το νερο στο σουπερ μαρκετ 6 δηναρια στο ξενοδοχειο και φυσικα αν δεν ζητουσες να στο ανοιξουν μπροστα σου επινες το ξαναγεμισμενο απο τη βρυση μιας και το βαρελι που γεμιζανε τα μπουκαλια ηταν πισω απο το μπαρ) αν φυσικα εβρισκες σερβιτορο γιατι για να σε εξυπηρετησουν επρεπε να τους καρφωσεις με το πισρουνι στο κεφαλι
Εκτος πεντε Ελληνων, δυο Ολανδων, τριων Γαλλων και Πεντε Βρετανων ολοι οι αλλοι ηταν Αλγερινοι που μπροστα τους γελουσανε και πισω τους βριζανε.
Η πισινα χλωριονοτανε μια φορα την ημερα με χημικα αμφιβολου ποιοτητας και δεν μυριζε χλωριο καθολου (στις 3 το μεσημερι ηταν περιπου 100 ατομα στην πισινα, που ηταν παρα πολυ εντυπωσιακη ομολογουμενως, με τις γυναικες να φορανε "μαγιο μπουρκα" για ντους πριν την εισοδο ουτε λογος.)
Για να μην τα πολυλογω η εμπειρια απο το ξενοδοχειο ήταν "Απο Εξω Κουκλα Απο Μέσα Πανουκλα".
Πρεπει να φυγω τωρα αλλα αν θελετε να συνεχισω θα σας διηγηθω τις εμπειριες μου εξω απο το ξενοδοχειο που βγηκα να γνωρισω τους ντοπιους.....
Καταγράφηκε

Ταξιδεύοντας...
Chaimantas
Διαχειριστής
Πλήρες μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 228


A travelling fool is better than a sitting wiseman


Προφίλ E-mail
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 20, 2006, 09:15:21 μμ »

Ευχαριστούμε gcharis για την παραστατικότατη περιγραφή.  Η «ποιότητα Αφρικής», τα «ξενοδοχεία Αφρικής»  και  η σχετική ακρίβεια για λευκούς και  «έχοντες» είναι μια πραγματικότητα στην ήπειρο αυτή και απαιτεί πολύ προσεκτικό σχεδιασμό του ταξιδιού (ή πολύ γεμάτο πορτοφόλι !).  Μια και δεν έχουμε πάει Τυνησία, μείναμε τελικά με την απορία: η επαφή με τους ντόπιους πως ήταν; (ελπίζουμε καλύτερη από αυτή της γειτονικής Λιβύης !)
Καταγράφηκε

images.traveltips.gr
Life is not the amount of breaths you take…
is the moments that take your breath away
gcharis
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3


Προφίλ E-mail
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 22, 2006, 08:39:18 μμ »

Ευχαριστώ και θα ηθελα να προσθεσω οτι τα ταξιδια τα προγραμματιζω τρεις μηνες πριν.
Δεν ξερω για τη Λιβυη (οι ντοποιοι λέγανε οτι ειναι σε καλυτερη κατασταση οι Λιβυοι απο εκεινους αλλα σε χειροτερη απο τους Μαροκινους, για τους Αλγερινους ουτε λογος...) αλλα οι Τυνησιοι σε βλεπουν σαν κινουμενο ευρώ.
Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη, μετα το σοκ του ξενοδοχειου (οι διαπιστωσεις γινανε σε διαστημα δεκαπεντε ημερων, για μια εβδομαδα μας πιανανε κοροϊδο) βγηκαμε στο δρομο και συναντησαμε τα πιτσιρικια να πουλανε γιασεμι σε μικρα μπουκετα για ενα δηναριο, η τακτικη τους ηταν απλη: ερχοτανε το πρωτο σου ελεγε "αν ντιναρ", του ελεγες οχι, ερχοτανε αλλο ενα και αλλο και στο τελος ερχοτανε καποιος τυπος που αφου πρωτα εκανε καμακι την γυναικα σου μετα σου ελεγε οτι "καλυτερα δεν ειναι να τους δωσεις κατι παρα να σου το κλεβουνε? εξαλου κανουν μια νομιμη δουλεια", "ναι αλλα η δουλεια τους δεν ειναι να πανε σχολειο? και να δουλεψουν αφου σπουδασουν πρωτα?", "μα γιατι να πανε σχολειο και να περιμενουν να μεγαλωσουν αφου κερδιζουν χρηματα ετσι και οταν μεγαλωσουν θα πανε μεταναστες στη Γαλλια να βρουνε δουλεια?!!!!!!!". και στη συνεχεια "περαστε απο το μαγαζι μου να δειτε τι ωραια πραγματα εχω"
και στη συνεχεια ξαναεκανε καμακι την γυναικα μου και οσες περνουσανε απο κει.
Ειναι πολυ ενοχλητικοι με τις γυναικες. (μου θυμησανε εκεινο το "Greek Kamaki"
Οι τιμες στα καταστηματα ειναι τρεις φορες πανω και με παζαρια την ριχνουν στις ιδιες με τα καταστηματα PRIX FIXE
Αν θελεις να παρεις κατι πρεπει να δηλωσεις πρωτα την εθνικοτητα σου (στους Ελληνες εχουν αδυναμια γιατι τους πιανουν κοροϊδο ευκολα) και σου λενε και "γεια σου", "ολα", "PEPSI COLA".
Μια εβδομαδα μετα τους ελεγα οτι ειμαι Έλληνας αλλα δεν μιλω αλλη γλωσσα εκτος απο τα κινεζικα.
Το βρισιδι στα Γαλλικα και Αραβικα φυσικα πηγαινε συννεφο.
Ολα τα κεραμικα, διακοσμητικα και διαφορα ειδη (γουνες!!!!, κλπ) ειναι made in Sri Lanka και τα ντοπια χαλια China!!!!!!!!!
(ειδα τα κιβωτια με τις συσκευασιες να τα αδειαζουν)
Τελος παντων, η Yasmine Hammamet ειναι ενα γκετο για τουριστες που μοιαζει με το λιμανι του Πειραια και εχει μια ευθεια με τριαντα περιπου ζαχαροπλαστεια που σερβιρουν τσαϊ μεντας και αργιλε και ενα που σερβιρει αλκοολ. Οι Τυνησιοι πινουν αλλα μονο αυτοι που εχουν χρηματα γιατι το μπουκαλι το Τζιν στο σουπερ μαρκετ εχει περιπου 80 ευρω (δηλαδη κανενας)
Στα εστιατορια τα ψαρια ειναι στη βιτρινα με τα καλα πανω-πανω και τα μπαγιατικα απο κατω αλλα οποιο και να διαλεξεις ως εκ θαυματος  ερχεται ψημενο στο πιατο σου, χωρις να φυγει απο την βιτρινα!!!!
Πουθενα ζητιανοι αλλα σου τα ζητανε αλλιως (ενας τυπος πουλουσε μεχρι και χριστουγεννιατικα λαμπακια και αφου σε εβριζε πρωτα με χαμογελο μετα σου ελεγε να κανεις και παζαρια)
Το σερβις στην περιοχη αυτη (Marine Yasmine Hammamet) ηταν αψογο και οι παραγγελιες ερχοταν αμεσως με λογικες τιμες (ο σερβιτορος φυσικα σε εβριζε πρωτα και μετα σου επαιρνε παραγγελια)
(ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΙΛΑΩ ΓΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΑΡΑΒΙΚΑ)
Η οργανωση τους τουριστικης δομης ειναι αψογη αλλα οι Τυνησιοι δεν ενδιαφερονται να ξαναπας εκει και θελουν μονο να σου τα παρουν
" μεχρι να περασουν ολοι οι Ελληνες και Γαλλοι απο την Τυνησια εμεις θα εχουμε γερασει!!!!"
Ρωτησαμε στο ξενοδοχειο αν μπορουμε να παμε στην πολη με το λεωφορειο και αφου μας εκλεισαν το ματι μας ειπαν οτι με λιγα δηναρια (20) θα μας πηγαινανε αυτοι, την ωρα που θα τελειωνανε την δουλεια και μετα θα περναμε ταξι (αλλα 20). Το τρενακι που παει στη Medina κοστιζει πηγαινε-ελα 5 δηναρια.
Η Medina ειναι ενα τυπικο αραβικο παζαρι κλεισμενο σε ενα παλιο φρουριο στο κεντρο της πολης που μενει ο ενας πανω στον αλλο.
Το παζαρι λειτουργει με τον ιδιο τροπο: απο που εισαι? ΕΛΛΑΔΑ, μιλας Γαλλικα, ΟΧΙ, βρισιδι στα Γαλλικα, "ελα μεσα, παρε απο αν ντιναρ"
Το καλυτερο σημειο ηταν οταν ανοιξε μια πορτα και μια γρια που καθαριζε ρυζι μου χαμογελα και μου λεει "ΤΟΥΡΙΣΤ ΦΟΤΟ ΑΝ ΝΤΙΝΑΡ"
Αποφασισαμε να παμε μια ξεναγηση στην Αρχαια Καλχηδονα, στα μουσεια της Τυνιδας και σε οτι αξιοθεατο ειχε η Βορεια Τυνησια.
Φυσικα εκτος απο τα οργανωμενα πρακτορεια που ηταν αρκετα τσουχτερα (50 ευρω) υπηρχε και η λυση του πειρατη ταξιτζη που μας τον συστησαν απο το ξενοδοχειο με 20.
Τις περιπετειες στην ξεναγηση αλλη φορα...
Καταγράφηκε

Ταξιδεύοντας...
Chaimantas
Διαχειριστής
Πλήρες μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 228


A travelling fool is better than a sitting wiseman


Προφίλ E-mail
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 24, 2006, 06:48:08 μμ »

Είμαι σίγουρος, ότι θα υπάρξουν πολλοί  αναγνώστες των μηνυμάτων  σου gcharis που θα προβληματιστούν αρκετά πριν επιλέξουν την Τυνησία για ταξιδιωτικό προορισμό. Σε τελευταία ανάλυση το πραγματικό ενδιαφέρον του ταξιδιού σε μια χώρα (κατά τη γνώμη μας) είναι στους ανθρώπους και λιγότερο σε όλα τα άλλα.  Έχοντας ταξιδέψει στις γειτονικές χώρες  της Β. Αφρικής (Μαρόκο – Λιβύη – Αίγυπτος) όπου υπάρχει μια παρόμοια αντιμετώπιση, θα ήθελα  με κάθε επιφύλαξη να επισημάνω προς τους μελλοντικούς ταξιδιώτες τα εξής:

Το σε βλέπω σαν δολάριο, βρισιές σε γλώσσα που δεν καταλαβαίνεις, πειράγματα σε γυναίκες (δυτικές) και προσπάθεια για απάτη κάθε μορφής, είναι ο κανόνας  σε όλες τις περιοχές (διάβαζε παζάρια, αρχαιολογικούς χώρους, σημεία βόλτας κοντά σε ακριβά ξενοδοχεία κλπ)  όπου συνωστίζεται μεγάλος αριθμός τουριστών ( οι επονομαζόμενοι  package tourists)  οι οποίοι από την πλευρά τους, είναι αδιάφοροι για τους ανθρώπους γύρω τους, το βασικό τους ενδιαφέρον είναι να περάσουν όσο το δυνατόν πιο άνετα, να κάνουν τις πιο εξωτικές αγορές και να δώσουν τα λιγότερα χρήματα.  Πιστέψτε μας αυτό ισχύει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό σχεδόν για κάθε γωνιά του πλανήτη συμπεριλαμβανομένης (σε πιο σικ μορφή) της Ελλάδας. 

Λαμβάνοντας ορισμένα μέτρα μπορείτε να αντιμετωπίσετε το φαινόμενο αυτό και πέρα (από το προσωπικό κέρδος) μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι δεν συμμετέχετε στη ηθική διάβρωση της εκάστοτε κοινότητας.

Ας ξεκινήσουμε από το ντύσιμο: Σε μια χώρα που οι γύρω σας είναι ντυμένοι με ρυπαρά και πολυφορεμένα ρούχα, φυσικά και μπορεί να γίνετε στόχος αν εμφανιστείτε με καλοσιδερωμένα,  επώνυμα και αστραφτερά (γι αυτούς!) ρούχα. Σε μουσουλμανικές χώρες ένα (απλό ανάλαφρο) μαντήλι στις γυναίκες  και ένα (σχετικά πάντοτε) σεμνό ντύσιμο μπορεί να κάνει θαύματα.
Αποφύγετε τις αγορές από τουριστικά παζάρια  και ρωτήστε που κάνουν τις αγορές τους οι ντόπιοι. Φροντίστε πριν αγοράσετε οτιδήποτε να έχετε ρωτήσει (τον ταξιτζή, κάποιον που εμπιστευόσαστε από το ξενοδοχείο κλπ) σχετικά με το πόσο κοστίζουν τα είδη που σας ενδιαφέρουν.
Απομακρυνθείτε από τις γειτονιές που κυκλοφορεί η πλειοψηφία των τουριστών. Πολλές φορές μόλις στρίψαμε στη γωνία από την οποία δεν περνούσε κανένας τουρίστας, οι άνθρωποι όχι μόνο δεν μας έβριζαν αλλά μας προσέφεραν τσάι στο σπίτι τους (όχι στο μαγαζί τους!).
Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε εκατοντάδες ιστορίες που όλες έχουν το ίδιο δίδαγμα: μείνετε όσο πιο μακριά γίνεται από το μαζικό τουρισμό. Είναι κακό για σας, κακό και για τους ανθρώπους (τα παιδιά που αναφέρατε, θα πήγαιναν σχολείο αν δεν έφταναν αρκετοί ξένοι στην πόλη).   

Μετά από χρόνια ταξιδιών, αισθάνομαι τύψεις που ανέφερα τόπους ενδιαφέροντος για ταξιδιώτες στο Lonely Planet,  που έσπευσε να συμπεριλάβει στην επόμενη έκδοσή του. Οι ταξιδιώτες μπορούν να βρουν μόνοι το δρόμο τους και κυρίως χωρίς να αφήσουν ίχνη (θετικά ή αρνητικά)  πίσω τους.

Προφανώς, αναφέρω όλα αυτά, όχι για σένα gcharis, αλλά για όλους αυτούς που θα σκεφτούν ότι καλύτερα θα ήταν να απέφευγαν την Τυνησία.  Κλείσιμο ματιού

Νάσαι καλά gcharis
Καταγράφηκε

images.traveltips.gr
Life is not the amount of breaths you take…
is the moments that take your breath away
gcharis
Αρχάριο μέλος
*
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 3


Προφίλ E-mail
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 25, 2006, 10:48:07 πμ »

Αυτα που αναφερεις Chaimantas ειναι οι καλυτερες συμβουλες και οσα εγραψα παραπανω δεν εχουν σαν σκοπο να αποτρεψουν καποιους να ταξιδεψουν στην Τυνησια αφου το ενδιαφερον της πολιτιστικης και πολιτισμικης κληρονομιας ειναι τεραστιο. Προσπαθησα να δειξω οσο μπορω  την πραγματικη εικονα της Τυνησια και οχι την "πλαστικη" που προσφερουν τα ταξιδιωτικα γραφει και γιαυτο θα καταληξω με μερικες παρατηρησεις:
- Το κοματι της εξυπηρετησης απο την πλευρα των ταξιδιωτικων γραφειων θα το χαρακτηριζα σαν ανοργανωτο
- Η εκμεταλευση των εταιριων που διαχειριζονται τον τουρισμο ειναι περισσοτερο απο εμφανης
- Η φιλοξενια του κοσμου οταν συνοδευεσαι απο ντοπιο σε σκλαβωνει (Καναμε μπαρμπεκιου με την οικογενεια του ξεναγου-ταξιτζη)
- Η διαφθορα σε ολους τους τομεις υπαρχει σε βαθμο να αισθανεσαι ανασφαλεια οταν γυρνας μονος σου σε μη τουριστικα γκετο
- Οι τιμες ειναι εξευτελιστικες σε συγκριση με τα δικα μας προτυπα σε καταστηματα που ψωνιζουν ντοποιοι
Τελος θα προτεινα την Τυνησια ανεπυφυλακτα ως ταξιδιωτικο προορισμο σε αυτους που θελουν να γνωρισουν την ΒορειοΑφρικανικη κουλτουρα και τις επιπτωσεις της Ευρωπαικης παρεμβασης σε πολιτιστικο και κοινωνικο επιπεδο, αλλα οχι σαν προορισμο φθηνης επιλογης και ποιοτικων διακοπων.
Ευχαριστω για την φιλοξενια και ελπιζω οι εμπειριες μου να βοηθησουν ολους αυτους που θελουν να ταξιδεψουν μονοι στο να οργανωσουν το ταξιδι τους με μεγαλυτερη προσοχη.
Καταγράφηκε

Ταξιδεύοντας...
Chaimantas
Διαχειριστής
Πλήρες μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 228


A travelling fool is better than a sitting wiseman


Προφίλ E-mail
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 25, 2006, 04:46:26 μμ »

Παράθεση
θα προτεινα την Τυνησια ανεπυφυλακτα ως ταξιδιωτικο προορισμο σε αυτους που θελουν να γνωρισουν την ΒορειοΑφρικανικη κουλτουρα και τις επιπτωσεις της Ευρωπαικης παρεμβασης σε πολιτιστικο και κοινωνικο επιπεδο, αλλα οχι σαν προορισμο φθηνης επιλογης και ποιοτικων διακοπων.

Πολύ σωστά gcharis, μπράβο, η παραπάνω φράση σου συνοψίζει με τον καλύτερο τρόπο τι να περιμένει κανείς από ένα ταξίδι στη Β. Αφρική!

Πάντα καλά ταξίδια εύχομαι.
Καταγράφηκε

images.traveltips.gr
Life is not the amount of breaths you take…
is the moments that take your breath away
kathy
Αρχάριο μέλος
*
Μηνύματα: 4


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 13, 2006, 03:26:33 μμ »

Τυνησία: οι δικές μου εντυπώσεις...
(Αυγουστος 2006)

Η χώρα με τις περισσότερες ίσως εναλλαγές τοπίων.
Ξεκινώντας από βορά με κατεύθυνση το νότο, ατέλειωτα χιλιόμετρα ελαιώνων περιφραγμένων με φραγκοσυκιές, θάλασσα στον ορίζοντα και το απόλυτο επίπεδο του εδάφους. Καθώς τα χιλιόμετρα καταβροχθίζονται, το τοπίο αντικαθίσταται από θαμνώδεις εκτάσεις, τη θέα του Ατλαντα στο βάθος, τις παρυφές της ερήμου - το απόλυτο τίποτα, τις αποξηραμένες λίμνες κόκκινες στην άκρη από το αλάτι, τις συστάδες των χουρμαδιών στις οάσεις, μικρές πόλεις-χωριά με την άμμο στοιβαγμένη στα σοκάκια, τις μεντίνες, και τους ντόπιους αραγμένους στο χώμα να καπνίζουν και να μασουλούν σποράκια. Ο δρόμος στενός και το πούλμαν χωρίς να κόψει καθόλου ταχύτητα, πατά την κόρνα και προσπερνάει αγροτικά 25ετίας, κάρα και πεζούς.
Καθώς περνάμε απ' τα χωριά, κρέατα κρεμασμένα σε τσιγκέλια έξω απ' τα κρεοπωλεία συγκεντρώνουν μύγες, και τα παιδιά πότε σηκώνουν το χέρι σε χαιρετισμό, και πότε υψώνουν το μεσαίο δάχτυλο με περιφρόνηση...

Ο νότος είναι μαγικός. Εξω απ' το μικροσκοπικό παράθυρο του δωματίου μας σε ένα υπέροχο (4 αστέρων; δε με απασχόλησε) ξενοδοχείο στην Τοζέρ, τα φύλλα μιας χουρμαδιάς θροϊζουν στο νυχτερινό αέρα - έναν αέρα ούτε δροσερό, ούτε ζεστό, σχεδόν αδιάφορο. Πέφτει το βράδυ και η θερμοκρασία μοιάζει σα να μη σημειώνει καμία απολύτως μεταβολή: με ευγνωμοσύνη σκέφτομαι πως δε χρειάζεται να κουβαλάω παντού το τζην μπουφάν μου... μα κάπου εκεί γύρω στις 3 τη νύχτα, είναι που έξω σα να γίνεται φθινόπωρο, ένα φθινόπωρο που διαρκεί περίπου ως τις 8 το πρωί, κι έπειτα πάλι ο ήλιος που τσούζει τους ώμους ανελέητα...

Βόλτα στην έρημο και το μυαλό αδυνατεί να αξιολογήσει: ο ορίζοντας συχνά κρυμμένος πίσω από τους αμμολόφους, δεν είναι ακριβώς πως συνειδητοποιείς την απεραντοσύνη της ...η άμμος σα ζάχαρη άχνη χρώματος σωμόν, κολλάει παντού όσο κι αν ξετινάζεσαι... το "καραβάνι" απ' τις καμήλες και τις άμαξες των τουριστών για λίγο περιφέρεται τριγύρω, και ήχοι ανάκατοι "foto, foto", και "one dinar", και "what' s your name" κι ο παραδίπλα αμαξάς που μερακλώνει και τραγουδά στα Αραβικά...

Απόγευμα κι αφήνουμε το γκρουπ να πάει για ψώνια, μπαίνουμε στη Μεντίνα της Τοζέρ ... σκουπίδια στα σοκάκια και μυρωδιά κάτουρου και σαπίλας, καθώς κοιτώ μέσα από πόρτες ανοιχτές  μονάχα ένα στρώμα κι ένα μαξιλάρι πάνω στο τσιμεντένιο πάτωμα, τσούρμο από βρώμικα παιδιά που τρέχουν πίσω μας ζητώντας μας στυλό... λίγο πιο κάτω ο ήχος του τσιφτετελιού μας καθοδηγεί στην αυλή ενός σπιτιού  - γίνεται γάμος κι είναι το γλέντι των γυναικών στο σπίτι της νύφης... με νοήματα ζητάμε την άδεια να φωτογραφίσουμε εκείνες που χορεύουν, μα σύντομα η μαμά της νύφης μας δενει φουλάρια στη μέση και μας παρασύρει στο χορό... Ο ήχος είναι εκκωφαντικός και δε μιλάμε Γαλλικά, ούτε και κείνες Αγγλικά ... χαμογελάω όσο πιο πλατιά μπορώ και νεύω "ευχαριστώ" - δεν ξέρω πώς να πω "να σας ζήσουν"... χαμογελούν κι εκείνες, και μας αγγίζουν στο μπράτσο καθησυχαστικά - στ' αλήθεια δε χρειάζονται λόγια...

Θα μπορούσα να συνεχίσω να γράφω ατέλειωτες ώρες, χωρίς να καταφέρω να περιγράψω τίποτα...
Η μαγεία για μένα τελείωσε με την αναχώρησή μας απ' το Νότο.
Η Χαμαμμέτ, η Τύνιδα κι η Καρχηδόνα είναι τροφή για τους τουρίστες που ταυτίζουν τα ταξίδια με τις ανέσεις, τη νυχτερινή ζωή, τα πολυτελή ξενοδοχεία, τα σπα, τα ψώνια, τον πολιτισμό...

Πέρυσι ερωτεύτηκα το Νείλο. Φέτος τη Σαχάρα.
Κι η Αφρική μαυλιστικά συνεχίζει να μου νεύει προσκαλώντας με.
Ιδωμεν...
Καταγράφηκε
Chaimantas
Διαχειριστής
Πλήρες μέλος
*****
Φύλο: Ανδρας
Μηνύματα: 228


A travelling fool is better than a sitting wiseman


Προφίλ E-mail
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 13, 2006, 03:41:03 μμ »

γ ο η τ ε υ τ ι κ ή   η περιγραφή σου kathy, το διαβάζεις και νομίζεις ότι είσαι εκεί.


ευχαριστούμε!
Καταγράφηκε

images.traveltips.gr
Life is not the amount of breaths you take…
is the moments that take your breath away
Σελίδες: [1]
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.2 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 17 ερωτήματα.